Voorbereidingen

26 december 2011 - Apeldoorn, Nederland

Hallo allemaal.

De voorbereidingen zijn in volle gang. Onze "droom" (één van de vele)  begint meer vorm te krijgen. De tickets zijn geregeld, de Australische overheid heeft ons een visum verstrekt en we zijn begonnen om de koffers voorzichtig in te pakken. De (zomer) kleding die we denken nodig te hebben gaat de koffer in. De planning voor de eerste weken is klaar. Begin februari gaan we echt vertrekken maar voordien moeten er nog wat zaken geregeld worden. Maar voor ons gevoel liggen we "op schema". Eén van de voorbereidingen is de weblog, er zijn een aantal mensen in onze omgeving die op één of andere manier op de hoogte willen blijven van onze ervaringen de komende tijd. :);)

1. miriam:
    26 december 2011
    goed gedaan Jan!!!
  2. Mirjam Derksen:
    1 januari 2012
    Gaaf om jullie op afstand toch een beetje dichtbij te hebben... Ga er van genieten!!
  3. Alexandra:
    Hoi Jan en Geja,

Wij gaan jullie zeker volgen! Goede voorbereidingstijd!
    Liefs,
    Hugo & Alexandra
  4. Raymond:
    G'day! Bisschops

Wat een heerlijk vooruitzicht om over een maandje al in the land of no worries te zijn. We gaan jullie volgen en zijn benieuwd naar alle mooie verhalen en prachtige foto's. Cook'em up, boil'em up and chuck in on the barbie mate! :-)

Alexandra & Hugo :-)
  5. Henk:
    Lieve vrienden

Nu al vast een goede en gezegende reis toegewenst. Ga met God! We hopen het die maanden zonder jullie maar met Gods hulp te redden.

Liefs
    Henk & Hetty
  6. Léon en Evelien:
    A JOURNEY OF THOUSAND MILES
    BEGINS WITH A SINGLE STEP.

Lieve mensen,
    Fijn dat we deelgenoot mogen zijn van jullie fantastische avontuur, waarvan we ook met ons 4 een stukje zullen reizen! Wij kijken er naar uit, net als julie (hopelijk). Heel veel succes met de voorbereidingen die vaak ook erg leuk zijn! Om de puntjes op de i te zetten treffen we elkaar nog!
    Liefs,
    L╬on en Evelien
  7. Reyneveld Hans:
    2 januari 2012
    Bere tof die wereldreis waar jullie aan beginnen. We wense jullie een veilige en leuke/spannende + gezegende reis toe en kom safe terug.
    Marianne en Hans
  8. Tineke van Dijk:
    Dag Gea en Jan,
    Ik wil je zeker volgen per e-mail.
    EEn hele fijne tijd, misschien ontmoeten we elkaar nog. Je hebt mijn email adres.Liefs Tineke
  9. Monique Douven:
    Hallo lieven Gea en Jan,

Op de eerste plaats wil ik jullie een fantastisch 2012 toewensen!!!
    En dat al jullie dromen maar mogen uitkomen en de eerste gaat al snel beginnen!
    Gaaf om jullie te kunnen volgen! En ik hoop dat jullie droom een onvergetelijke word!
    Heel veel geluk en plezier en tot over een paar maanden.
    Liefs Monique
  10. Hein en Janny van Asselt:
    2 januari 2012
    Een hele onderneming, maar voor jullie als Oekraine reizigers goed behappen. Doe ze aan de andere kant van de wereld de groeten van ons.
    Ga met onze God,lieve groeten en we zullen jullie volgen,
    Hein en Janny
  11. Sindie Witteveen:
    Hallo Jan en Geja
    Wat een uitdaging! geniet er maar met volle teugen van.
    Wij wensen jullie veel plezier, geluk en liefde toe het aankomende jaar, nu zijn jullie bijna officieel wereldreigigers! mooi man!
    Wij zullen jullie gaan volgen en hopen op hele mooie foto's, en levenservaringen van jullie, die wij en de kinderen kunnen gaan bewonderen.
    Alvast heel veel succes toegewenst, maar hopenlijk zien we jullie nog voor vertrek, en anders dus via de pc, wel fijn zo'n moderne opa en opa.

Veel liefs Ron & Sindie, Sven en Sem.
  12. Astrid:
    Hoi Jan en Geja,

Leuk om op de hoogte te blijven.
    Ik zal af en toe eens kijken waar jullie zijn,
    een hele goede tijd toegewenst!
    liefs Astrid
  13. Henk Poolman, Rouveen.:
    Lieve Jan en Gea,
    Wat een prachtig vooruitzicht! Proficiat met de realisering dit geweldige plan. God laat niet los, wat Zijn hand begon. We mogen -met jullie- Hem eren, danken en we bidden voor een voorspoedige reis en te "Zijner" tijd voor een behouden t(T)huiskomst... Veel plezier > het ga jullie goed! gr henkpn.-
  14. Jan Ria Jansen.:
    Beste Jan en Gea.

Wat een onderneming, maar jullie kennende klaren jullie deze *klus* met steun van de schepper.
    Alvast een hele fijne tijd toegwenst
  15. Ben and Mattie:
    15 januari 2012
    What a wonderful opportunity. We are looking forward to following your blog. God bless.