We rijden weer

11 april 2012 - Norseman, Australië

Hoi allemaal.

Voor degenen die dachten dat we in Norseman zouden blijven, helaas voor hen ;):;)  we rijden weer. De reparatie is gedaan, we hebben een nieuwe aandrijving op het wiel linksvoor en beide wielen voor hebben een nieuw wiellager gekregen. En het geluid wat we nu horen klinkt stukken beter.

We hebben een geweldige mooie en goede tijd gehad in Horseman, waar echt niets te doen was maar we hebben wel  vrienden gemaakt met het beheerdersechtpaar, Dara en Jeff. We hebben een aantal klussen(jes) gedaan daar maar ook hele goede gesprekken gehad. Jeff gaf aan dat we niet "toevallig " daar terecht waren gekomen en daar een aantal dagen moesten blijven.

We houden jullie natuurlijk op de hoogte hoe we verder gaan, we staan nu in Esperance, aan de kust en het schijnt hier geweldig mooi te zijn maar dat gaan we morgen ontdekken.

Groetjes uit een nu erg donker Australië.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. JoY:
    11 april 2012
    Dacht ik al....geen toeval he?!!!!!!!

Wat een foto jullie zo voor de camper zeg..mis nog wel wat eerlijk gezegd...ik zou er niet gek tussen zitten dacht ik zo........haha..

Keep on driving AND enjouing dear GRACE & JOHN

dikke hug en xxxxxxxxxxx JOY en nieuw broertje!!!!!
  2. Léon en Evelien:
    Hoi Jan en Geja,

Met zeer grote stelligheid kunnen we wel zeggen dat we op dezelfde camping hebben gestaan, aan de rechter zijde, komend van de Nullabor. Hebben jullie je diploma gehaald bij de tourist info?
    Op de rotonde staan dierenfiguren, maar ik weet niet meer welke.
    Wij zijn druk bezig met de bijna 3500 foto's te bekijken en een presentatie te maken, want je kunt je vrienden/familie niet opschepen met zo veel foto's. Ook hebben we 4.5 uur video en gisterenavond hebben we weer een uurtje bekeken. Heerlijk hoor!
    Hebben jullie de impressies van onze reis ontvangen? Heb ze naar jullie gewone mailadres gestuurd.
    Tot de volgende keer, groetjes,
    Léon en Evelien
  3. Reyneveld Hans:
    11 april 2012
    Zo dus jullie "paard" heeft 2 nieuwe voorpootjes gekregen en kan weer lekker galoperen, fijn dat het zo snel is gedaan.
    Geniet vollop van jullie reis en ter info voor jullie hier gaat alles goed en bij"Nadia" alles ok.
    Groeten en zegen.
  4. Ruud en Helga:
    Heya Jan en Gea,

Jippi-ai-jee, "Go for it and good luck"

Groetjes Ruud en Helga
  5. Jan Ria Jansen.:
    Beste Jan en Gea.

Toch fijn dat Jan van die "Gouden handjes" heeft en dat jullie weer verder kunnen trekken in dat mooie Land.
    Groeten Jan en Ria
  6. Herma en Gert List:
    11 april 2012
    Hoi Geja en Jan. Mooie verhalen en prachtige foto's sturen jullie steeds naar Europa. We lezen jullie verhalen altijd met veel belangstelling en gaan er altijd echt voor zitten.We houden jullie op de hoogte van mijn vorderingen en trainingen voor Ad6.Het gaat heel goed mede dankzij jullie.
    Herma en Gert.
  7. Raymond:
    13 april 2012
    He Jan & Geja,

Leuk om jullie verhalen en foto's te lezen/zien. Nog walvissen gezien bij de Great Australian Bight? of was het seizoen niet. Enjoy the southwest corner. Another amazing piece of Australia I can assure you :-) Keep travelling :-) Blessings.