Vertrokken en veilig aangekomen in Brisbne

5 februari 2012 - Brisbane, Australië

Even een kort berichtje, we zijn vanmorgen, 5 februari, locale tijd om 06.43 uur veilig geland op de luchthaven van Brisbane. Voor de rekenaars, het was om 22.43 uur, op zaterdag 4 februari.

Op de weg naar Schiphol was de verkeersinformatie ruim 800 km aan files en dan toch op tijd komen. Hartelijk dank Johan en Marinde !!!! Vrijdag wel met ruim 2 1/2 uur vertraging vertrokken vanaf Schiphol als gevolg van de sneeuw en de vorst. Veel vluchten waren geannuleerd maar wij mochten toch vertrekken.

En met - 8 graden vertrekken en zowel in Singapore als Brisbane volop zon en temperaturen van 28 a 30 graden.  Even wennen maar geweldig.

Tanya met de kids stond op op te wachtten in Brisbane en vandaag een mooie dag gehad met de familie. Zo lekker op tijd naar bed en morgen hebben we vast het ritme weer te pakken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ruud en Helga:
    Heya Jan en Gea,
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Wees niet teleurgesteld....wij weten dat jullie het daar vies warm hebben en wij hier in Nederland lekker fris. Wij hebben medelijden met jullie (ha-ha-ha).

groetjes
  2. Reyneveld Hans:
    5 februari 2012
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen na het vertraagde betrek van Schiphol. Vanmorgen is er in Eglesia voor jullie gebeden. Rust goed uit nu en geniet daarna volop. We are following you at à distance. God bless you.
    Groeten, Marianne en Hans
  3. Raymond:
    He Jan & Geja,

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Enjoy the trip!
  4. Alexandra:
    6 februari 2012
    Hoi Jan & Geja,

Fijn om te lezen dat jullie zijn aangekomen. Lekker weer 28 graden. Best een klein beetje jaloers. Ik wil ook buiten zitten. ;-) Komt vanzelf hier!
    Fijne tijd,liefs van ons
  5. Henk:
    6 februari 2012
    Hallo beste mensen

Goed om te lezen dat alles toch nog op z'n pootjes terecht is gekomen. Veel plezier verder!

Henk en Hetty
  6. JoY:
    7 februari 2012
    `k Heb `m toch nog!!!!!!!!!!!!
    We`ll keep in touch!!!
    xxxxxx
  7. J en f brinkhof:
    7 februari 2012
    goede reis, veel plezier.
    groetjes van je [schoon]ouders.
  8. wiilemien visser:
    HALLO REIZIGERS,

Ik volg jullie namens de ouders van Gea, ik zal alle berichten aan hen doorgeven.

groet willemien, verpleegkundige Mandala.
  9. Jan en Ellen:
    Hello John en Grace :)

Jullie waren sneller weg dan we door hadden, maar langs deze weg willen wij jullie een hele goede tijd wensen "down under". We zullen jullie "volgen" in deze avontuurlijke reis.
    Maar ff voor de goede orde....jullie 28 graden en dat is super maar wij......bijna de elfstedentocht :)

groetjes Jan en Ellen
  10. Stieneke:
    7 februari 2012
    Ha lieve beiden!Goeie tijd uitgekozen om te vertrekken! Complimenten, .... want het is hier apekoud!!! De Vecht ligt bijna dicht, grote schotsen drijven langs .. en dat hebben we hier nog niet meegemaakt ... tja, dat mis je dan maar weer! O ja, en natuurlijk grote Hollandse twijfels over de "tocht der tochten" oftewel de Elfstedentocht ..
    Wat fijn dat de reis goed is verlopen en dat je daar goed opgevangen bent! Succes met verdere voorbereidingen. Liefs vanaf deze kant! BeSt